Nowy zwiastun Killzone: Shadow Fall i szczegóły dotyczące pakietu Season Pass
To multiplayer zapewni większości graczy rozrywkę na dużo dłuższy czas i to on będzie też po premierze rozwijany.
Lista tytułów startowych konsoli PlayStation 4 obejmuje sporo, bo 33 gry. Nie wszystkie z nich budzą jednak takie same emocje, ale jedną z najbardziej wyczekiwanych produkcji jest bez wątpienia Killzone: Shadow Fall.
O produkcji studia Guerrilla Games dowiedzieliśmy się już całkiem sporo. Twórcy podzieli się informacjami dotyczącymi zarówno trybku kampanii (akcja rozgrywać ma się 30 lat po wydarzeniach z ostatniej odsłony serii), jak i rozgrywki wieloosobowej. To multiplayer zapewni większości graczy rozrywkę na dużo dłuższy czas i to on będzie też po premierze rozwijany.
Mało która produkcja potrafi obejść się już bez dodatków, a więc nikogo nie zdziwi to, że pojawią się one również w przypadku Killzone: Shadow Fall. Producent ujawnił właśnie szczegóły dotyczące pakietu Season Pass. W jego skład wejdą 3 pakiety, których zadaniem będzie wzbogacenie trybu multiplayer.
Za cenę 19,99 euro gracze otrzymają 3 zestawy map (po 2 mapy w każdym), nowy tryb rozgrywki skupiający się na kooperacji i odpieraniu ataków kolejnych grup przeciwników na 4 nowych mapach oraz 2 dodatki o nieznanej jeszcze zawartości. Dodatkowo, w przypadku zakupu Season Passa w dniu premiery gry będzie można liczyć na skórkę do drona oraz unikalny ruch wykonywany przez bohatera w trakcie walki.
Na deser udostępniony został także nowy zwiastun gry. Z racji zapowiedzi dodatków do trybu multiplayer musiał on skupiać się właśnie na rozgrywkach wieloosobowych.
Źródło: edge-online, vg247
Komentarze
20Blacharze tutaj tępimy takich jak metropolis racedriver itp....
http://restinpc.blogspot.com/
A killzone wygląda lepiej niż cokolwiek wyszło kto widział ten wie full żyleta ;)
http://youtu.be/3ii8uPl1Wvo?t=4m22s kto widział na żywo ten wie ;)
W PS4 pokaże gdzie miejsce blaszanej prowizory :)
"8 GB GDDR5 to jest coś aktualnie niemożliwego do uzyskania na PC, nawet gdybyśmy chcieli zbudować super maszynę do grania za kilkadziesiąt tysięcy złotych. GDDR5 od tradycyjnych pamięci RAM DDR3, jest bardziej elastyczny, programiści mogą stosować tak dużo RAM do GPU lub tak dużo RAM do CPU, jak im się podoba. To
DDR3 poświęca przepustowość dla niskiej latencji z GDDR5 jest odwrotnie. Pamięci GDDR5 jest zoptymalizowana do obliczeń równoległych, a DDR3 jest zoptymalizowana dla bardziej liniowa obliczeń.
Jeśli deweloperzy mają sposób, aby przeznaczyć prawie całą pamięć na GPU i wykonywania obliczeń na GPGPU to PS4 będzie przewyższać PC-ty w nadchodzących latach"
Takich rozwiązań nie znajdziesz w żadnym pc "znafcy" :))
słabiutkie tekstury wyprane ze szczegółów, wszędobylskie mydło i brak AA oraz teselacji, a mogłoby być nieźle :(