Wedle zapowiedzi, system walk będzie tu bardzo rozbudowany. Kingdom Come: Deliverance pozwoli nam wcielić się w średniowiecznego rycerza.
Studio Warhorse dość długo nie przypominało nam o Kingdom Come: Deliverance. Najwyraźniej uznano, że czas na zmianę takiego stanu rzeczy.
Jednocześnie autorzy postawili na konkrety, ponieważ ostatni materiał wideo dość szczegółowo przybliża nam jeden z najważniejszych aspektów rozgrywki. Chodzi o walkę, a nie da się ukryć, że w produkcji zabierającej nas do czasów średniowiecza trudno będzie jej uniknąć. Zwłaszcza gdy główny bohater to rycerz.
Wedle zapowiedzi, system walk będzie tu bardzo rozbudowany i realistyczny. Szeroki zakres ruchów to jednak nie wszystko, spodziewać należy się też dużego wyboru broni białej, chociaż można będzie walczyć i bez niej. Jak przystało na grę RPG, duże znaczenie odegra rozwój postaci.
„Daniel Vavra i jego zespół uchylają rąbka tajemnicy w temacie systemu walki w Kingdom Come: Deliverance opisując różnorodność broni, ataków, kontr i ruchów podczas intensywnych pojedynków. Gra zachęca do łączenia ciosów w kombinacji, szukania słabości oponenta i odpowiedniego miejsca na wyprowadzenie ciosu. Średniowieczna sztuka walki w grach nigdy nie była przedstawiona tak realistycznie, jednocześnie nie tracąc elementu radości z zabawy.”
Premiera Kingdom Come: Deliverance planowana jest na 13 lutego przyszłego roku. Gra trafi na PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: cdp sp. z o.o.
Komentarze
5