Apple z dumą poinformowało dziś rano, że dwudziestego ósmego dnia po premierze iPada w końcu sprzedano milion egzemplarzy urządzenia.
Premiera wersji 3G pozwoliła firmie Steve'a Jobsa sprzedać kolejne 300 000 urządzeń. Dlatego uboższych wersji iPada, wyposażonych tylko w WiFi sprzedało się dotychczas 700 000. Pozostając w temacie statystyk - dotychczas użytkownicy tabletu pobrali 12 000 000 razy aplikacje z Apple Store (których jest 200 000) i 1,5 miliona ebooków iBookstore.
Zadowolenia nie krył również sam Steve Jobs, podkreślając, że osiągnięcie podobnego wyniku zajęło iPhone'owi aż 74 dni. Czyżby tym samym iPad nie był wcale tak słaby, jak pisze o nim prasa i niektórzy użytkownicy? A może znów zadziałała siła marketingu Apple?
Ponieważ powoli tracimy jakiekolwiek nadzieje na "iPad killera" (najpierw odpuściło sobie HP, a zaraz potem Microsoft), wiele wskazuje na to, że urządzenie nadal będzie się doskonale sprzedawać, bez jakiejkolwiek potężnej konkurencji.
Źródło: TechConnect
Komentarze
19Nadzieje pokładać można w Adam tablet... jeżeli kiedykolwiek wejdzie do produkcji :(
https://thejoojoo.com/
12 cali większe od apple, czyli lepiej się będzię oglądało filmy.
ATOM czyli linux/7 co chceta.
1Gb ramu, ale... możliwość wymiany (czyli możesz wsadzić sobie 4Gb)
Brak 3g, ale jest gniazdo na simcartę+wolne gniazdo mini pci express
Najlepsze to jednak Nvidia ION....
... najgorszy czas pracy na baterii. Dlaki do 12h ipada. A to jest główna zaleta tego iPada.
niestety mieszkamy w PL, więc dla nas cena to >2500zł... nie stać mnie...
W USA mieszka 270 mln ludzi, 1 mln to garstka. Jak przeanalizujecie gdzie kupowany jest iPad to od razu będziecie wiedzieli kto je kupuje.
Gdzieś w necie była mapa wraz z % uzyskiem z każdego stanu. Z niej wynikało że epidemia lamerstwa rozpoczęła się na zachodnim wybrzeżu. Tak, tak, Hollywood. Tuż za nim było NY i koniec. Reszta USA odniosła się do zabawki nijak.
Konkluzja ? To jest nie narzędzie, a zabawka. Zadajmy sobie pytanie, do czego jest iPad ?? Jak się głębiej zastanowimy, to - DO NICZEGO, ot taki gadżet który znudzi się za kilka dni i będzie trzeba kupić ,według strategii Apple, iPad 2D lub jak go tam nazwa.
Więc jak widać lamerów (vel ułomnych cyfrowo) jaki widać nie brakuje. Pranie mózgów jak widać idzie dobrze i dzięki temu Apple ma sukces gwarantowany.
http://labs.chitika.com/ipad/?utm_source=techManiaK.pl&utm_medium=artykul&utm_campaign=catalist.pl
Róbcie co chcecie, oglądając tą stronkę ;). Dla mnie jest to pokaz głupoty. Licznik pokazuje lemingi wskakujące do oceanu ;)
Właśnie, do zabawy to coś się nada. Wieszczę sukces iPadowi, ale nie będzie trwało to wiecznie. Takie czasy. No Fun, no Life ;)