Nowa usługa HughesON Managed WiFi Solution jest pierwszym rozwiązaniem w Europie łączącym dostęp WiFi i bezpieczeństwo, skierowanym dla handlu detalicznego z rozproszonymi punktami sprzedaży.
Hughes Europe ogłosił, że nawiązał współpracę z AirTight Networks, dzięki której oferowane będą nowe, bezpiecznie zarządzane usługi WiFi dla handlu detalicznego. Łączą one w sobie zgodne ze standardami bezpieczeństwa PCI skanowanie sieci bezprzewodowych oraz analitykę społecznościową.
Kompleksowe rozwiązanie HughesON łącząc dostęp WiFi ze standardami bezpieczeństwa PCI, bezpieczeństwem sieci bezprzewodowej, integracją z portalami społecznościowymi i analityką biznesową zwiększa możliwości marketingowe w handlu detalicznym, włączając w to programy lojalnościowe.
"HughesON Managed Wi-Fi Solution to najlepszy serwis w chmurze łączący klientów i pracowników oraz angażujący minimalną ilość sprzętu w firmie.” – powiedział Christopher Britton, dyrektor zarządzający Hughes Europe. – „Dzięki wykorzystaniu ponad dwudziestoletniego doświadczenia we wspieraniu sprzedaży detalicznej wiodących marek rozwiązania opracowane przez naszą firmę są projektowane z myślą o możliwości wprowadzania do nich korekt w przyszłości i wspierają najnowsze technologie w wielu witrynach bez jakiegokolwiek problemu."
Oprogramowanie HughesON Managed Wi-Fi Solution opracowane przez firmę Hughes Europe jest precyzyjnie zaprojektowane w celu dostarczania firmom zajmującym się sprzedażą detaliczną niedrogiego, łatwego w użyciu i skalowalnego rozwiązania zapewniającego dostęp do sieci bezprzewodowej, spełniającego szczególne wymagania procesu biznesowego i obsługi klienta przy zachowaniu zgodności ze standardami bezpieczeństwa PCI oraz bezpieczeństwa sieci.
"Dyrektor IT, który podczas inwestycji w infrastrukturę nie bierze pod uwagę potrzeb marketingu nie zagrzeje na długo miejsca we współczesnej firmie" - powiedział Simon Hollister, dyrektor, EMEA, AirTight. "Zespoły marketingu dysponują obecnie największymi budżetami i teraz marketing, działy operacyjne sklepów oraz IT mogą współpracować nad projektem dostępu do sieci Wi-Fi, zmieniając go z centrum kosztów na źródło dochodów.
Funkcja Social Analytics pozwala klientom na dostęp do Internetu za pomocą ich własnych kont społecznościowych, włączając portale Facebook, Twitter, LinkedIn lub Google+ i umożliwia firmie zajmującej się sprzedażą detaliczną utrzymywanie relacji z klientami po ich wyjściu ze sklepu. Elektroniczne bony (e-Vouchers) mogą być wysyłane automatycznie, aby nagrodzić lojalnych klientów powracających do sklepu lub zachęcić tych rzadko przychodzących. Dzięki funkcji Social Analytics można szybko tworzyć linki reklamowe do wprowadzania nowych produktów lub zwiększenia ich popularności.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!