Hitman z DirectX 12 na premierę - gra promowana unikalnymi materiałami wideo
Debiut nowej odsłony serii Hitman już za rogiem. Producent przypomina o tym bardzo interesującymi zwiastunami.
Jeśli nowy Hitman znajduje się na waszej liście oczekiwań to mamy dobre wieści.
Jakiś czas temu pojawiły się doniesienia, iż nowa produkcja IO Interactive korzystać może z dobrodziejstw DirectX 12. Wystarczyło chwilę poczekać i teraz mamy już pewność, że tak właśnie będzie. Producent chwalił się grą na imprezie PC Gamer Weekender, gdzie poruszył między innymi kwestię DirectX 12.
Co najważniejsze, DirectX 12 obsługiwany ma być już od dnia premiery. Raz jeszcze wspominano o plusach, na jakie liczyć mogą w związku z tym gracze. Wymieniono między innymi zwiększoną wydajność, sprawniejszą obsługę wielowątkowości czy lepsze doznania podczas rozgrywki na laptopie.
Na tym nie kończymy. Opublikowany został bowiem nowy materiał wideo promujący grę, który bezsprzecznie wart jest uwagi. IO Interactive przygotowało go wspólnie z Realm Pictures. Projekt zakładał, iż wybrana grupa osób będzie miała za zadanie pokierować żywym Agentem 47 w jednej z misji.
Kulisy prac na powyższym przedsięwzięciem przybliża poniższy materiał.
Na deser udostępniony dosłownie przed chwilą zwiastun, w którym wykorzystano z kolei technologię obrotu kamery o 360 stopni.
Źródło: youtube - RealmPictures, Cenega, pcgamer
Komentarze
26Ciekawe kiedy zaczną wychodzić gry, które naprawdę są pisane pod DX12/Vulkana. Nie mam na myśli sztucznego doklejania na siłę DX12 do DX11 jak GoW czy Hitmana, lecz grę od samego początku robioną pod nowe API.
a więc dopisujemy że gra korzysta z DX12
Ale zabawne też, że do dzisiaj nie była to gra DX12... i nagle jest. Może preordery ostatnio siadły i coś trzeba robić.
Zresztą wspominam z rozrzewnieniem również np quake 1 jak się miało 3dfxa były specjalne mapy na których dało się zobaczyć swoje odbicie na szybie :D