Ghost Recon: Wildlands ze wsparciem dla dodatków graficznych Nvidii
Najnowsze dzieło Ubisoftu czerpie pełnymi garściami z technologii graficznych Nvidii. Jak to wygląda w praktyce?
Za nami premiera gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands, która spotkała się pozytywnym przyjęciem recenzentów. Tytuł zbiera dobre opinie nie tylko ze względu na grywalność, ale też świetną jakość grafiki – duża w tym zasługa dodatków graficznych zaimplementowanych w pecetowej wersji gry.
Ghost Recon: Wildlands oferuje wsparcie dla technologii Nvidia HBAO+ i Turf Effects – pierwsza z nich zapewnia bardziej zbliżone do naturalnego oświetlenie danej sceny, a druga odpowiada za realistyczną symulację trawy.
W dniu premiery Ghost Recon: Wildlands otrzymuje również wsparcie dla techniki Nvidia Ansel, innowacyjnej metody wykonywania zrzutów ekranu w grach. "Zdjęcia" można wykonywać z dowolnego ujęcia (opcja free camera), modyfikować je za pomocą filtrów przetwarzania końcowego, przechwytywać obrazy o wysokiej rozdzielczości oraz udostępniać je jako materiały o 360-stopniowym polu widzenia do obejrzenia na telefonie komórkowym, komputerze lub za pośrednictwem zestawu VR.
Jak wygląda najnowsze dzieło Ubisoftu? Zobaczcie sami.
Źródło: Ubisoft, Nvidia
Komentarze
6