Gears of War 4 będzie „pokazem graficznych możliwości” konsoli Xbox One – tak zapowiedział główny producent tej gry, Rod Fergusson.
Gears of War 4 będzie „pokazem graficznych możliwości” konsoli Xbox One – tak zapowiedział główny producent tej gry, Rod Fergusson.
Fergusson przyznał, że wraz ze swoją ekipą zebrał potrzebne ku temu informacje podczas produkcji Gears of War Ultimate Edition. – „Wraz z Ultimate Edition uzyskaliśmy pierwszą grę z serii z trybem sieciowym w 60 klatkach na sekundę. Wiele się dzięki temu nauczyliśmy, wiemy co oznacza taka jakość i wykorzystujemy to podczas tworzenia Gears of War 4”.
Warto dodać, że oprócz Gears of War Ultimate Edition, tak płynną animację uzyskano również w Halo 5: Guardians. Dlatego też nadszedł czas na kolejny krok naprzód.
„Podobnie jak pierwsze Gears of War było pokazem graficznych możliwości Xboksa 360, tak Gears of War 4 zaprezentuje moc konsoli Xbox One” – powiedział Ferguson. Nie wiadomo jednak, w jaki sposób chce on utrzymać stałe 60 klatek na sekundę – przypomnijmy, że twórcy Halo 5 zdecydowali się w tym celu na zastosowanie dynamicznej rozdzielczości.
Wszystko okaże się już jesienią tego roku. To właśnie na ten czas planowana jest bowiem premiera gry Gears of War 4. Wcześniej, bo już wiosną odbędzie się natomiast pierwsza tura beta testów przeznaczonych dla nabywców wspomnianego Gears of War Ultimate Edition. Niebiorący udziału w pracach ojciec serii, Cliff Bleszinski, przyznał w jednym z wywiadów, że jest spokojny o markę, a fani będą „bardzo zadowoleni” z tego, co zaoferuje część czwarta.
Tymczasem przypomnijmy sobie publikowany wcześniej gameplay:
Źródło: GameSpot
Komentarze
97ahh aż mi szkoda więcej słów na ten postęp w konsolach :D