Alstor, przedstawiciel firmy EIZO w Polsce ogłosił konkurs na projekt reklam do jesienno-zimowej kampanii prasowej monitorów LCD tej marki. Ideę udało się zrealizować dzięki owocnej współpracy z polską grupą użytkowników programów graficznych Adobe – Adobe User Group, która jest organizatorem tego przedsięwzięcia. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę w postaci profesjonalnego monitora graficznego ColorEdge CG241W.
Zadanie konkursowe polega na stworzeniu 3 projektów reklam prasowych. Konkurs będzie odbywać się w 2 etapach. W I etapie należy przygotować wstępną koncepcję kampanii zawierającą hasło i elementy graifki. Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu będą musiały przygotować ostateczne projekty reklam.
I etap rozpoczyna się 14 lipca i kończy 6 sierpnia. II etap rozpoczyna się 8 sierpnia ogłoszeniem listy laueratów, którzy zostali zakwalifikowani do drugiego etapu i zakończy się 31 sierpnia. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 5 września. Wręczenie nagrody będzie miało miejsce podczas pierwszego powakacyjnego spotkania uczestników Adobe User Group.
Nagroda jest tylko jedna. Zwycięzca otrzyma monitor graficzny EIZO ColorEdge CG241W wartości ponad 7000 zł! 24” monitor EIZO ColorEdge CG241W sprawdzi się doskonale w przygotowaniu publikacji do druku i korekcji kolorystycznej fotografii, ale również, dzięki szybkiej, jak na monitor graficzny matrycy, także w zastosowaniach multimedialnych, takich jak na przykład edycja video.
Urządzenie ma możliwość sprzętowej kalibracji z wykorzystaniem 12-bitowej tabeli kolorów. Może wyświetlić aż 96% przestrzeni barw Adobe RGB. Pozwla to korzystanie nie tylko z palety sRGB, ale również CMYK - co jest podstawą w profesjonalnych zastosowaniach graficznych.
Dzięki zastosowaniu specjalnego układu elektronicznego, uzyskano efekt równomiernego rozłożenia podświetlenia i kolorów na całej powierzchni ekranu, na co skarżą się użytkownicy monitorów innych marek. Szczegółowe informacje o monitorze dostępne są na stronie: www.eizo.pl. Szczegółowe informacje dotyczące regulaminu i zadania konkursowego można znaleźć na stronie g-media.
Komentarze
2Pomijam fakt, że to wartość sklepowa tego monitora a marże na Eizo są monstrualne.
Podobnie było z reklamami piwka Ż. Na stronie ludzie wymyślali projekty za "plecak ,czy polar" a prawdziwy copyrighter+grafik brałby za to po kilka tysięcy.
Ech... głupich nie sieją - sami się rodzą.