Detroit: Become Human trafił na PC, a zainteresowani nim powinni o czymś wiedzieć
Przyjęty bardzo ciepło przez użytkowników PlayStation 4, Detroit: Become Human zgodnie z zapowiedziami trafił na PC. Wkrótce przekonamy się, czy i na tej platformie nie zabraknie zainteresowanych tym tytułem.
Detroit: Become Human od dziś dostępny na PC, ale tylko w Epic Games Store
Detroit: Become Human zadebiutował na PlayStation 4 w maju zeszłego roku. Został wysoko oceniony nie tylko przez recenzentów, ale również przez graczy. Średnie ocen na metacritic wynoszą odpowiednio 78% oraz 87%. Od doniesień na temat dobrej sprzedaży bardziej zaskakująca okazała się zapowiedź premiery na PC. Oczekiwanie dobiegło końca, przy grze przygotowanej przez studio Quantic Dream można bawić się już także na PC.
Trzeba jednak odnotować, iż mówimy tutaj o propozycji na wyłączność Epic Games Store. Cena wynosi 139 złotych. Przed ewentualnym zakupem można sprawdzić wersję demo (dającą dostęp do pierwszego rozdziału).
Wymagania sprzętowe Detroit: Become Human skorygowane w ostatniej chwili
Zainteresowani grą być może odnotowali ujawnione już jakiś czas temu wymagania sprzętowe. Okazuje się jednak, ze na kilka dni przed premierą zostały one skorygowane. Twórcy podali nowe konfiguracje, z którymi warto zapoznać się w celu uniknięcia późniejszych niespodzianek.
Minimalna konfiguracja sprzętowa:
- OS: Windows 10 (64 bit)
- procesor: Intel Core i7-3770 3.4 GHz / AMD FX-8350 4.2 GHz
- 8 GB RAM
- karta graficzna: 3 GB, Nvidia GeForce GTX 780 / AMD Radeon HD 7950
Zalecana konfiguracja sprzętowa:
- OS: Windows 10 (64 bit)
- procesor: Intel Core i5-8400 2.8GHz / Ryzen 5 1600
- 16 GB RAM
- karta graficzna: 4 GB, Nvidia GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 580
Planujecie zabawę przy tym tytule? A być może sprawdziliście go na PlayStation 4? Więcej informacji o rozgrywce znajdziecie w naszej recenzji. Fabularnie nic się nie zmieniło, przy posiadaniu odpowiednio wydajnego PC można za to liczyć na lepszą oprawę wizualną, w tym rozdzielczość 4K przy 60 klatkach na sekundę. Twórcy zadbali też o przeprojektowany interfejs i obsługę myszki oraz klawiatury.
Źródło: Quantic Dream
Warto zobaczyć również:
- Detroit: Become Human już w grudniu trafi na PC (i zaoferuje najwyższą jakość)
- Quantic Dream ogłasza daty premier swoich gier w Epic Games Store
- Niespodzianka, Detroit: Become Human (i inne gry Quantic Dream) tarfi na PC
Komentarze
10O czym powinni wiedzieć zainteresowani? Pytam ponieważ sam artykuł tego nie wyjaśnia.
O ocenie na Metacritic?
O cenie lub wyłączności EGS?
O skorygowanych wymaganiach sprzętowych?
Przecież to wszystko to są zwyczajne informacje które są zawarte w praktycznie każdym artykule tego typu. Więc co tu jest takiego innego co skłania do pisania takiego banału? Rozumiem, że w innych artykułach zainteresowani czytelnicy nie powinni o niczym wiedzieć bo nie ma takiej informacji w tytule tak? Nie można zrobić normalnego tytułu takiego jak np "Detroit: Become Human trafił na PC - oto zbiór przydatnych informacji"?
Ten tytuł przypomina mi inne podobne tytuły: "Ta jedna dziwna czynność pozwoliła jej schudnąć 20kg w tydzień".
Od dzisiaj chyba nie będę klikał w tytuły gdzie nie ma wyraźnego zaznaczenia że będąc zainteresowanym powinienem o czymś wiedzieć, bo skoro nie ma tego "dodatku" to nie powinienem wiedzieć prawda? A skoro nie powinienem to po co klikać.
Bo niektórzy dalej myślą , że i7-3770 jest lepszym procesorem od FX-8350 4.2Ghz jak widać podkręconego.Może kiedyś gdy Buldożer się pojawił to wtedy dwa szybkie wątki w CPU rządziły w grach.Co z tego , że Buldożer ma niższe IPC od i7-3770 ale właśnie ten podstawowy model bez K jest ograniczony i FX-8350 4.2Ghz bez problemu ten model rozniesie gdy oprogramowanie w pełni korzysta z zalet tych procesorów.
Kiedyś ludzie kupowali i5-2500k i kręcili , wszystko fajnie ale ten procesor przez swoją 4 rdzeniowość i 4 wątkowość utracił rację bytu już dawno.Gdy 4 wątkowy procesor trafia w mur i nawet jak IPC miałby większe o 50% od Buldożera to z prawię 8 wątkowcem nie ma szans zwłaszcza , że obliczenia SMT u AMD są wykonywane efektywniej.
To aż boli w oczy , jak ludzie nie potrafią rozróżnić spowalniania rynku z powodu oprogramowania nie dostosowanego nawet do procesorów z przed 5 lat a faktycznymi możliwościami danego procesora.Znów będą jęki i zawodzenia gdy w komputerach by grać bardziej płynniej i bez szuteringu trzeba będzie po prostu mieć jeszcze więcej wątków w CPU niż 16.
Ale jak chcemy ładnie wyglądających gier , więcej fizyki , lepszego AI , świata zbliżonego do prawdziwego to niestety to jest koszt a droczenie się o wyższości szybkości jednego wątku w procesorze nad jego całkowitą mocą obliczeniową pozostawiam tym co lubują się wymieniać komputery co rok czasu.
FX-8350 4.2Ghz może nie rozniesie i7-3770, ale powinien być zbliżony wydajnością, gdy wykorzysta się jego potencjał - https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/XzATeuLAJfEG5qQAPHvtLD-650-80.png
Nie da się zmienić kluczowych wątków. A nawet pobocznych. Np. nie da się kogoś złapać zbyt wcześnie. Zawsze ucieknie w ten czy inny sposób bo historyjka tego wymaga.
Tak naprawdę to jest bezczelna propaganda. Ktoś na chama chce wywrzeć emocjonalną presję w ustalonym przez siebie kierunku. Przerażające jest to jaką niebezpieczną głupotę wcistka graczowi przedstawiona tutaj historia.