FIFA 17 w wersji demo zestawiona z FIFA 16. Co dało przejście na silnik Frostbite?
Wiele jest opinii, wedle których kolejne odsłony serii FIFA to jedynie paczki nowych składów. Sympatycy wirtualnej piłki nożnej od EA oczywiście się z tym nie zgadzają, dostrzegając każdego roku szereg innowacji i zmian. Prawda, jak to często bywa, jest gdzieś pośrodku.
W przypadku FIFA 17 w jednej przynajmniej kwestii wątpliwości ma nie być. Oprawa graficzna przejdzie wedle obietnic widoczne na pierwszy rzut oka zmiany, w czym pomoże porzucenie silnika Ignite na rzecz Frostbite.
Wprawdzie premiera gry dopiero pod koniec tego miesiąca, ale już teraz można nieco te obietnice zweryfikować. Pozawala na to wydana już wersja demo FIFA 17, którą porównano z FIFA 16. Czy rzeczywiście różnice są duże? Oceniajcie sami, na poniższym materiale mamy kilka statycznych jak i dynamicznych ujęć. Co ważne, sceny z obydwu gier pochodzą z wersji na konsolę PlayStation 4.
Warto pamiętać, że silnik Frostbite wykorzystany będzie w przypadku PC, Xbox One i PlayStation 4. Właściciele Xbox 360 i PlayStation 3 liczyć muszą się ze starszą technologią.
W tym kontekście ciekawie wypada kolejne porównanie. Tym razem już FIFA 17 w dwóch odsłonach - na PlayStation 3 i PlayStation 4.
Źródło: Candyland
Komentarze
14Wersja PC/X360/PS3 mają lipną grafę, mniej LICENCJI mniej STADIONÓW oraz gameplay'owo różnią się od PS4/X1
A co do gameplayu to każda nowa wersja wprowadza zmiany w tym aspekcie gry i zapaleni gracze FIFA od razu dostrzegą różnicę. Teraz zauważyłem celniejsze podania, inne strzały, inne stałe fragmenty gry, inne animacje poruszania się zawodników.
Cała reszta=FIFA
I teraz co wybrać, skoro chciałbym to wszystko w jednej grze?
Zanim jeszcze KO(LA)NAMI zdecydowało się wypiąć na PC, ratowaliśmy się świetnymi patchami od PESedit. Teraz nie ma tej wygody. Szkoda.