Firma Bose nie zadowala się już wyłącznie walką z Beats i Sonos – tworząc i sprzedając modny sprzęt grający.
Wygląda na to, że dziś, aby być pełnoprawną marką, należy oferować własne rozwiązania w całym reprezentowanym przez siebie sektorze. Firma Bose nie zadowala się już wyłącznie walką z Beats i Sonos – tworząc i sprzedając modny sprzęt grający. Według najnowszych doniesień, amerykański producent zamierza uruchomić własną usługę strumieniowania muzyki.
Skąd takie informacje? Firma Bose opublikowała ofertę pracy dla starszego projektanta, który mógłby pomóc w stworzeniu „platformy strumieniowania muzyki nowej generacji” oraz „dopasowaniu ekosystemu produktów”.
Im większa konkurencja – tym lepiej. Jeśli firma Bose faktycznie chce zaprojektować własną platformę strumieniowania muzyki, bez wątpienia będzie musiała się jednak czymś wyróżnić. W tym sektorze jest już bowiem wielu poważnych graczy – wystarczy wspomnieć o Spotify, Pandora, Deezer czy Beats Music.
Bezpośrednia konkurencja to jedno. Według niektórych obserwatorów firma Bose chce własnej platformy, aby rozszerzyć funkcjonalność swoich głośników sieciowych, takich jak SoundTouch. To też tłumaczyłoby wspomniane w ofercie „dopasowanie ekosystemu”.
Czy Bose pozytywnie zaskoczy? Oby.
Źródło: VentureBeat, Engadget
Komentarze
14