Gearbox Software pochwaliło się nowym zwiastunem Borderlands 3. Podobnie jak poprzednie materiały wideo sugeruje on, że nie będzie tu czasu na nudę.
Skoro na targach E3 2019 promowane są niemal wszystkie głośniejsze gry, które będą miały premierę w najbliższych miesiącach, to nie mogło zabraknąć również Borderlands 3. Z myślą o wspomnianej imprezie twórcy przygotowali zwiastun, który dla nikogo nie powinien być zaskoczeniem.
Seria Borderlands słynie z niezwykle dynamicznej, a momentami być może nawet szalonej rozgrywki. Borderlands 3 niczego w tej kwestii nie zmieni, a jeśli dawać wiarę obietnicom to nawet jeszcze bardziej podkręci tempo zabawy. Oczywiście nie zabraknie też sporej dawki specyficznego humoru.
Przypomnijmy, że datę premiery Borderlands 3 poznaliśmy już wcześniej. Gra zadebiutuje 13 września, na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
Wypada też wspomnieć, iż gracze bawiący się jeszcze przy Borderlands 2 lub chcący do tego tytuły wrócić, od dziś mogą sięgać po dodatek Commander Lilith & the Fight for Sanctuary. Jeśli zrobi się to do 8 lipca, nie trzeba będzie wydawać nawet złotówki.
AKTUALIZACJA, 11.06.2019
Do powyższego zwiastuna dołączył właśnie nieco obszerniejszy materiał. To fragmenty rozgrywki, którymi Borderlands 3 promowany jest na targach E3 2019. Akcję obserwujemy tutaj z perspektywy Moze, bohaterki, która w chwilach największego ryzyka jest w stanie skorzystać z mecha Iron Bear. Dzięki niemu zyskuje nie tylko większą odporność, ale też kilka dodatkowych gadżetów, między innymi wyrzutnię rakiet czy miotacz ognia.
Borderlands 3 - gameplay z E3 2019
Źródło: Gearbox Official, Borderlands
Warto zobaczyć również:
- Pierwsze ujęcia rozgrywki z Jumanji: The Video Game
- Premiera polskiego Warsaw opóźniona
- Najważniejszy element The Surge 2 na nowym zwiastunie
- Nowy gameplay z Cyberpunk 2077 - z aktywnym ray tracingiem
- Dziś premiera gry Blair Witch
- Polska Liga Esportowa z nową energią zamelduje się na PGA 2019
- Premiery gier - wrzesień 2019
Komentarze
3Za to postęp w grafice ogromny. Mam nadzieję, że to zadowoli graficznych fetyszystów, którzy w czasie gry liczą tylko shadery na milimetr kwadratowy.