Najnowsze wideo o grze Assassin's Creed 3 - świat, zmiany pogody i dzikie zwierzeta
Ubisoft zdradza wszelkie szczegóły
Ubisoft nawet na moment nie pozwala nam zapomnieć o grze Assassin's Creed 3. Całe szczęście, że producent przedstawia naprawdę interesujące materiały.
Ponownie pochylić musimy się nad cyklem "Inside Assassin's Creed III", w którego ramach to Ubisoft ujawnia kulisy prac nad grą oraz przybliża to, co w niej zobaczymy.
Pierwsze wideo przedstawiło nam fabułę Assassin's Creed 3. Drugi materiał opowiadał o broniach jakimi będziemy mogli się posługiwać, a trzecie, ostatnio prezentwane wideo skupiło się z kolei na przybliżeniu nam bohatera gry - Connora. Co zatem zobaczymy tym razem?
Najnowsza i jednocześnie ostatnia już część "Inside Assassin's Creed III" w głównej mierze skupia się na zaprezentowaniu świata gry. Możemy zobaczyć zatem kilka miejsc, w których to przyjdzie nam toczyć zacięte walki.
Twórcy przez chwile opowiadają też o zmiennej w grze pogodzie oraz o dzikich zwierzętach. Do jak najlepszego odwzorowania ich zachowania przyłożono się ponoć bardzo dokładnie i stanowić mają one ciekawe urozmaicenie zabawy.
Assassin's Creed 3 zadebiutuje już 31 października, choć tylko w wersji na konsole X360 i PS3. Na PC gra pojawi nieco później - 23 listopada.
Więcej o Assassin's Creed 3:
- Losy bohatera Assassin’s Creed 3 - trzecie wideo o Connorze i kulisach prac nad grą
- Brutalna walka w grze Assassin’s Creed 3 - drugie wideo z komentarzami twórców
- Zobacz jak powstaje gra Assassin's Creed 3 - daty premiery wersji na konsole i PC
- Data premiery gry Assassin's Creed 3 w wersji PC - trailer z opisem trybów multiplayer
- Assassin's Creed 3: gra w wersji PC opóźniona, ale z trybem co-op - kiedy premiera?
Źródło: computerandvideogames
Komentarze
19np ten gosc tutaj z 'navy seals us' - przepial sobie tematyczna broszke do klapy marynarki, umiescili go na tle oceanu i gosc z pelna powaga gada o charakterze morskich pojedynkow i oczywiscie odnosi to do gry jak gdyby miala to byc jakas symulacja bardziej realistyczna od rzeczywistosci... Gosc od marynarki wojennej robi za autorytet odnosnie morskich pojedynkow sprzed ok. 300 lat.
zamiast wypuszczac takie nic nie wnoszace filmidla, przeznaczyli by czas spedzony na tworzeniu tego filmu na robieniu samej gry i eliminowaniu wszelkich bugów i wprowadzeniu tak podstawowej fizyki jak uginanie się galezi gdy sie po nich stapa. aha i jestem ciekaw rozdzielczosci tekstur bo poki co wygladaja jak robione pod konsolowe 512mb ram
(przepraszam za brak polskich znakow i malej ilosci znakow interpunkcyjnych, pisze z przedpotopowego telefonu)